divendres, 31 de juliol del 2009

Dehesa de la Villa - 3.69 km

Avui tocava una sessió de 25 min corrent. En general m'he sentit bé al llarg de tota la ruta, tot i que tinc la sensació de poder donar més. El fet d'haver anat a córrer a la tarda és una possible causa d'això. Amb el temps m'he adonat que quan em sento millor és corrent al matí.

He anat cap al parc de la Dehesa de la Villa, un lloc fantàstic per córrer, amb desnivells, però no molt pronunciats. Aquest parc ofereix moltíssimes possibilitats. Avui m'he limitat a creuar-lo, de baixada, seguint la carretera de la Dehesa de la Villa (des de fa un temps tallada al trànsit, i amb un voral sense asfaltar per córrer).


Aquesta ha estat l'última ruta de la primera part de la meva estada estival a Madrid. Demà torno cap a Catalunya, i espero que la próxima sessió sigui a Arbúcies.

D'altra banda, he arribat a la meitat del programa d'entrenament 4km en 28min. Estic seguint el programa bé, i encara que és possible que ara mateix estigui en forma per fer aquesta marca, espero que les dues setmanes que queden serveixin per consolidar la feina feta.

Aquí teniu una foto de la Dehesa de la Villa:


I la ruta:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada