dilluns, 27 d’abril del 2009

Esportives urbanes

Ja que aquest cop estic decidit a assolir el meu objectiu, he decidit comprar-me "pneumàtics" nous. Des de que vaig començar a córrer, he tingut un parell d'esportives per córrer per ciutat i un per muntanya, però la veritat és que el calçat que usava per recorreguts urbans era molt senzill i per poc que corrés em provocava molesties.

Així que avui m'he rascat la butxaca, i malgrat que no són res de l'altre món, m'he comprat unes Kalenji KipRun 1000. El seu preu és de 69.90€.

Estèticament no són molt agraciades, però m'han semblat còmodes i s'adapten bastant bé a la forma dels meus peus, que és una qualitat que sempre em costa de trobar quan compro sabates.

Quan les hagi provat ja us comentaré quines sensacions dónen.



Sigueu feliços

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada