dijous, 30 d’abril del 2009

Voltants d'Arbúcies 1 - 5.94km

La segona sessió d'aquesta setmana havia de ser de 6.4km, però m¡he vaig quedat una mica curt. De fet la ruta ha sigut una mica improvitzada, i quan he vist que em quedava molt curt l'he allargar una mica (però no suficient).
El problema amb la distància ve donat pel fet que quan corro fora de la ciutat duc un GPS de canell, i la distància que dóna no coincideix mai (sempre és més) que la que dóna MapMyRun quan hi importo la ruta. De fet, segons el GPS vaig fer 6.9km. Com que no ser a què es deu aquesta diferència, sempre intento complir els meus objectius de distància amb la referència de MapMyRun, i així em quedo amb la sensació que segur que he fet com a mínim el que em tocava.

La ruta és pels voltants d'Arbúcies, per camins i pistes sense asfaltar. El desnivell només és remarcable en un parell de punts.

Com l'altre dia, he procurat portar un ritme suau, malgrat la sensació de poder "tirar" més.

Prop del principi del recorregut hi ha aquesta font, la Font del Ferro.


I aquesta és la ruta:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada