divendres, 12 de juny del 2009

Final de la cinquena setmana

Bé, final de la cinquena setmana de sessions programades, però ja en fa gairebé set que vaig començar a entrenar.
Els últims quinze dies he perdut la constància. M'he saltat sessions, i també per primera vegada no he pogut completar un entrenament tal com el tenia programat.
Haig de reflexionar una mica per tornar a agafar el ritme de sortir a córrer 4 dies a la setmana. De fet, en aquest sentit seria positiu ser més regular, i córrer els mateixos dies cada setmana.
Malgrat que s'ha allargat durant masses dies, estic satisfet d'haver corregut amb més desnivell del que acostumo a fer.
Tinc dubtes de si podré correr una marató de muntanya a l'octubre, o si em farà falta seguir entrenant. És important ser conscient de les meves capacitats, i si necessito entrenar durant més temps, doncs ho faré. El programa d'entrenament que segueixo et "garanteix" acabar una marató "plana", i malgrat que ja conto que s'allargui més, només les sensacions que tingui em diran si estic preparat o no per la muntanya.
D'altra banda, ara estaré un parell de dies sense entrenar, i després faré un canvi d'aires. Aquest estiu (el que queda de juny, i tot el juliol) estaré a Madrid. Això m'ajuda perquè em permet córrer per llocs que no conec, i a més, Madrid està molt ben comunicat amb "la sierra", i és més fàcil per mi anar almenys un cop a la setmana a córrer per muntanya.

Sigueu feliços!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada