dilluns, 8 de juny del 2009

Intent de 16 km

Porto uns dies que no segueixo el programa d'entrenament. Una mica de falta de ganes, una mica de falta de temps, una mica de pluja...
Avui m'havia decidit a fer una sessió llarga, de 16km. He menjat una mica, m'he preparat i he sortit. Però no estava gens fi, i quan encara no portava dos quilòmetres he hagut de parar. Em sentia molt cansat, tenia les pulsacions molt altes i la respiració molt ràpida. Fa quatre dies que no entreno, i més aviat m'hauria de sentir fresc que no pas cansat.

Suposo que avui era d'aquells dies en que no tocava correr. He tornat cap a casa. Espero que demà podré fer la sessió llarga que tenia prevista, i tornar a rependre l'entrenament.

2 comentaris:

  1. Hola!
    Per la gent curiosa us puc dir que la parada que comenta ha estat de fet, una pausa crítica, no en donarem més detalls.

    I a tu blocaire que no quadres mai els Km que hauries de fer deixa'm que t'ajudi. Dius que no t'has sentit tant fresc com esperaves... Vols dir que aquells dos paquets de donettes, no hi tenen res a veure? ;-)

    Per cert, ja era hora que et planxessis aquesta mena de barretina que portes. Ja saps que vas fer escola i en Messi te la va copiar?! :D

    ResponElimina
  2. Planxar-la potser no li tocava, però rentar-la sí, perquè no fa gaire la vaig olorar i mira, 4 dies sense sortir a córrer.

    Ostres, i has explicat els secrets de la meva dieta d'esportista. Ja veuràs quan ho descobreixin els professionals. Creu-me: compra accions de Donnettes.

    Sigues feliç!

    ResponElimina