dimecres, 10 de juny del 2009

Turó de Valldaura - 19.85 km

Per fi he fet la sessió que estava prevista en 16 km, i que finalment ha estat de 19.85.
Sincerament, una sessió per oblidar. Malgrat que l'he completat, he caminat alguns trams i fins i tot m'he aturat a descansar. No em sento gens satisfet del meu rendiment, però desanimar-me haig d'intentar buscar el per què la sessió se m'ha fet tant dura, i com solucionar-ho.
D'una banda, cal tenir en compte el fet que la sessió tenia desnivell, amb diferents pujades i baixades. Però fins al quilòmetre 8, aproximadament, he corregut sense masses problemes.
L'esgotament m'ha arribat de cop, més o menys al coll de la Ventosa. Era un esgotament de tipus muscular. Vull dir que no tenia les pulsacions excessivament altes, ni respirava molt ràpid. Simplement, les cames no donaven de si.
És per això que crec que el que m'ha passat és que m'he quedat sense piles. Havia menjat aproximadent una hora abans de sortir a entrenar, però crec que he menjat poc. De fet (i em sento molt estúpid ara que ho penso) he menjat menys avui que per la Cursa del Corte Inglés, que era més curta i més plana.
En fi, en una pel·lícula vagi sentir que som la suma de les nostres experiències. I d'una mala sessió també guanyem experiència dels errors que no hem de repetir.

Una foto de la torre de vigilància al cim del turó de Valldaura:



Aquí teniu la ruta:


Sigueu feliços!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada