diumenge, 20 de setembre del 2009

Cursa de la Mercè 2009 - 10 km

Avui he participat a la cursa de la Mercè.
El recorregut sortia de sota el Palau de Montjuïc, i després anava per la Gran Via fins al carrer Marina i tornava cap a la plaça Espanya.
Estic molt content de com m'ha anat la cursa. Malgrat que encara em queden 4 sessions per acabar el programa d'entrenament pels 10km en 70min, he rebaixat aquest objectiu de manera significativa.
No he escalfat massa abans de la cursa, i el primer quilòmetre he corregut "suau". Després he començat a correr més, però sempre a un ritme que em sentia cómode, sense preocupar-me de les pulsacions, etc.
I a cada quilòmetre mirava el temps que portava i pensava "vas molt bé". I així fins al final. Potser els últims dos quilòmetres he començat a sentir-me una mica cansat, però tampoc he baixat massa el ritme. Simplement m'han semblat més llargs.
Estic content del temps que he fet, perquè sé que el puc millorar més. Sense entrar en detalls, diré que les meves necessitats fisiológiques potser han fet baixar una mica el meu rendiment XD.

La nota negativa de la cursa ha estat a l'arribada, quan un corredor s'ha enfadat amb mi i m'ha insultat, i sincerament encara no tinc clar perquè. Ja estavem sobre les estores de l'arribada, on la gent estava molt apretada. Però no sóc conscient ni d'haver-li tirat una espenta, ni d'haver-lo molestat.
Però sincerament, l'experiència en general ha estat tan bona que aquest detall no em fa tenir ni de lluny un mal record d'aquesta cursa.

La font Màgica, poc abans de la sortida:


El recorregut de la cursa de la Mercè

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada