dilluns, 10 d’agost del 2009

Arbúcies de nit - 3.92 km

Avui he fet la sisena sessió de l'entrenament pels 4km. He fet una ruta nocturna,
per camins i carrers d'Arbúcies. La sessió consistia en 25min de córrer a ritme alt.

La veritat és volia fer una ruta per camins de les afores, però se m'ha fet tard, i m'estava quedant sense llum. Així que he anat cap al poble, i he acabat corrent pels carrers d'Arbúcies. Ara que ho penso, molt poques vegades corro per carrers d'Arbúcies.

Segueixo molt satisfet de com evoluciono amb aquest programa d'entrenament. A diferencia d'altres programes que he intentat seguir, amb aquest tinc temps de consolidar les millores.

Ara ja només queden dues sessions del programa, una de les quals és, en teoria, una prova de 4 km. Com que no tinc possibilitat d'anar cap cursa de 4km aquests dies, buscaré una ruta atractiva de 4km per fer "com si" fos una carrera. Encara que només sigui per evaluar la meva evolució.

Una foto del carrer de la Pietat de nit.


Aquí teniu la ruta:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada