dijous, 20 d’agost del 2009

Valoracions del Programa 4 km

Potser un programa de 4 km era un objectiu poc ambiciós, però en cap cas ha estat una pèrdua de temps, i assolir objectius, encara que siguin fàcils, sempre produeix satisfacció.
El fet que el programa estigués bastat en temps-ritme cardíac també m'ha agradat. Corro l'estona que toca, al ritme establert. És més fàcil programar les sessions així, i permet sortir a córrer i improvitzar el recorregut sobre la marxa més fàcilment.
D'altra banda és un programa curt, el que fa que dificilment es perdi la motivació.
Finalment, haig de reconèixer que vaig començar seguint el programa amb molta regularitat, i que aquestes dues últimes setmanes he fet moltes modificacions sobre la marxa al calendari. Aquest cop no ha passat res, però per a programes més llargs cal que em centri més.

Ara ja estic pensant en el següent programa que seguiré, per als 10 km. Amb una mica de sort, a finals d'any estaré preparat per una mitja marató. Em sento bé prenent-me les coses amb més calma.

Sigueu feliços!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada