dilluns, 24 d’agost del 2009

Rec de la Plana - 4.59 km

Em sento molt motiva, i amb bona forma. Així que avui he decidit fer sessió doble. Després de la ruta del matí, fins a la bassa de la Farga, la següent sessió que tocava també intervals, aquest cop 6-8-6-4 (minuts) de córrer, amb intermitjos de 2 minuts de caminar.
És una ruta per pistes i camins d'Arbúcies. He anat per carrers i pistes d'Arbúcies fins a l'inici del tram "transitable" del rec la Plana, i l'he seguit fins al final. Després he tornat a casa per carrers d'Arbúcies.
El tram del rec és pla, i la resta té diverses rampes.

Com que em sento molt bé, potser faré algunes modificacions al programa d'entrenament que pensava seguir originalment.

Una foto del camí del rec de la Plana. La foto no la vaig poder fer quan vaig fer la ruta, perquè ja se m'havia fet fosc, i la vaig fer l'endemà.


I el recorregut:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada