diumenge, 24 de maig del 2009

Final de la quarta setmana

La sessió de divendres acabava els entrenaments programats d'aquesta quarta setmana, i amb la cursa d'avui s'acaba del tot.
La valoració general de la setmana és bona. Físicament he acabat sentint-me molt bé, i psicològicament cada cop estic més animat. He completat totes les sessions previstes, i a més he participat a una cursa organitzada.
Val a dir que encara no he aconseguit curar del tot una butllofa que arrossego fa dies, però de moment no m'impedeix entrenar amb normalitat. Demà descansaré, i dimarts toca sessió curta, així que espero que vagi millorant a poc a poc. He tornat a col·locar-m'hi un Compeed. Aquest matí m'hi he posat iode perquè m'ha semblat que m'aniria bé perquè es curés ràpid, però m'ha ressecat molt la pell i ara em molesta mes.

Aprofitant que he completat el 25% del programa, he resumit algunes dades de l'entrenament:

  • Tenia programat corre 116.8 km, i n'he corregut 144.77 km.

  • Les pulsacions per minut mínimes en les sessions han estat, de mitjana, 93.89.

  • La mitjana de la mitjana de PPM en les sessions és 156.78.

  • L'Índex de Percepció d'Esforç de les sessions ha estat, de mitjana 5.17.

  • El temps total d'entrenament ha estat 20:29:49.



En general estic content dels resultats obtinguts. He fet alguns kilòmetres de més, principalment per haver participat en un parell de curses organitzades. No són una quantitat excesiva de kilòmetres. Fer massa kilòmetres seria contraproduent perquè acumularia cansament.
Els indicadors d'esforç (PPM mitjana i IPE) s'ajusten als paràmetres de l'entrenament: PPM entre 70% i 80% de la freqüència cardíaca màxima, i IPE entre 3 i 5. En ambdós casos estic prop del límit superior. Això em motiva, perquè em dóna la sensació que m'esforço tot el que m'haig d'esforçar.
Finalment, trobo interessant el temps total dedicat perquè tinc la sensació d'haver fet un bon treball dedicant-li només 20 hores d'aquest últim mes.

Sigueu feliços!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada