dijous, 28 de maig del 2009

Parc del Turó de la Peira - 6.65 km

Després d'uns dies de descans, avui he tornat als entrenaments. La sessió d'avui havia de ser de 4.8km, però finalment n'he fet 6.65. No volia fer-ne tants, però he anat a córrer per una zona de Barcelona que no conec, i m'he despistat una mica.
La ruta d'avui passa de nou pel parc del Guinardó, i després baixa cap al Pg. Maragall, i Fabra i Puig, per pujar fins al parc del Turó de la Peira. És una ruta amb molts desnivells.
La cursa del Corte Inglés em va animar molt, i malgrat que aquesta setmana he descansat més dies seguits dels que volia estic molt motivat.
Vull intentar córrer rutes amb desnivell perquè necessito entrenar la força si vull córrer per muntanya. No m'obssessiono amb el ritme que duc quan corro. De fet, si quan s'acaba el programa d'entrenament no estic preparat per córrer la marató que m'he proposat, doncs buscaré un objectiu assequible.
Però tampoc renunciaré al meu objectiu. Ara mateix no puc dur un ritme adequat quan hi ha desnivell, per tant intentaré treballar per millorar en aquest sentit.

Aquí teniu una foto del mirador que hi ha al cim del turó de la Peira, amb el Parc del Guinardó al fons:


I la ruta:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada