diumenge, 17 de maig del 2009

Final de la tercera setmana

Aquesta setmana ha estat una mica dura, perquè he fet un dia menys de descans per posar-me al dia de la sessió que no vaig fer la setmana passada. Això ho he notat, doncs al córrer més dies seguits he acumulat més cansament.
La sessió de dimecres, amb moltes rampes, em va deixar les cames cansades per la resta de la setmana. Necessito millorar la força si vull poder córrer una marató de muntanya.
Com ja us vaig comentar, aquesta setmana em costava mantenir un ritme cardíac alt, doncs notava que les cames "no tiraven" més.

Tot això em fa adonar de en quins aspectes haig d'insistir. Per exemple, haig de procurar distribuir bé els dies de descans per rendir al màxim els dies d'entrenament.

La setmana vinent també descansaré un dia menys, perquè el diumenge 24 de maig correré la cursa del Corte Inglés. És una cursa popular, urbana, però em il·lusió perquè serà la primera vegada que participo en una cursa. Són uns 10km, i no tinc cap més objectiu que acabar-la.

Sigueu feliços!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada