diumenge, 24 de maig del 2009

31ª Cursa de El Corte Inglés - 11.19 km

Avui he participat a la 31ª Cursa de El Corte Inglés. La distància oficial són 10934m.
La cursa ha començat a la Plaça Catalunya, ha pujat fins a l'estadi olímpic, i ha finalitzat a la Plaça Catalunya.
Era la meva primera participació corrent en una cursa tant popular. Però m'ho he passat molt bé. Excepte en els primers metres, he pogut córrer bastant al meu ritme.
Hi ha dos punts de la Cursa que m'ha agradat molt. El primer és a l'Avinguda Maria Cristina, amb la Font Màgica al fons. Sempre m'ha agradat la aquesta font, i passar-hi enmig de 50000 corredors és una experiència inoblidable.
El segon ha estat la volta a l'estadi Olímpic. La sensació de córrer dins un estadi és probablement el millor moment de la cursa per a molts corredors.
A nivell fisic i psicològic m'he sentit molt bé tota la cursa, i les molesties dels últims dies han desaparegut totalment.

Aquí teniu una foto de la sortida:


La foto l'ha fet l'Anna, perquè avui no he portat la càmera durant la cursa.

Aquí us deixo el recorregut:

2 comentaris:

  1. Eduard, felicitats pel bloc i per l'ús de l'aplicació Map My Run, és molt visual. Els "sedentaris" ens hem fet "seguidors" teus.

    Ferran de Sedentaris.cat

    ResponElimina
  2. Ara que us tinc de seguidors fa uns dies que estic verdaderament sedentari... Espero que em duri poc!

    Sigueu feliços!

    ResponElimina