divendres, 8 de maig del 2009

Voltants d'Arbúcies 3 - 6.84 km

Avui tocava una sessió de 4.8km. Finalment n'he fet 6.84km. No m'ajusto mai bé al que toca. O em quedo curt, o em passo.
La ruta d'avui tenia una mica de desnivell. Excepte en alguns punts el pendent no és molt fort, però en general la ruta no és plana. Això ha fet que per primera vegada (des de que he començat aquest programa d'entrenament) sentís esgotament muscular. Vull dir que no estava cansat en el sentit de tenir pulsacions molt altes i respirar ràpid, sinó que em faltava força a les cames. Això és interessant perquè sessions com aquestes em permeten entrenar aquest aspecte.
A banda d'això, he hagut de tornar enrere perquè m'he equivocat de camí. En general la ruta ha estat una mica improvitzada, perquè tenia un recorregut en ment, però m'he adonat que era molt més llarg del que volia.

Aquí teniu la ruta:


No hi ha cap foto perquè m'he quedat sense piles a la càmera. La moralitat de la historia és: encara que corris al costat de casa, porta piles de recanvi.

Sigueu feliços!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada